Blijk van waardering.

🇳🇱 Wat hebben we genoten van een prachtige barbecue tijdens ons Veteranencafé!
Een grote dank aan de Gemeente Zwolle voor het mogelijk maken van deze gezellige bijeenkomst. Jullie steun en betrokkenheid worden enorm gewaardeerd door onze veteranen.
Ook veel dank aan Slagerij Van Guilik B.V. voor de uitstekende verzorging van de barbecue. Het was tot in de puntjes geregeld!
Samen maken we deze waardevolle ontmoetingen mogelijk.
Bladwijzer de permalink.

Reacties zijn gesloten.