Net als voorgaande jaren zal ook dit jaar weer VeVa marcheert
plaatsvinden om geld op te halen en om aandacht te vragen voor de
Nederlandse Veteranendag. Vanuit de docenten van ROC Deltion hebben we
weer de vraag gekregen of wij willen participeren.
Er zijn vier momenten dat wij kunnen bijdragen:
> – de onderwijsleergesprekken op school
> – meelopen met de mars
> – gesprekken bij de monumenten (Haersterveerweg en Ter Pelkwijkpark)
> – uitreiken van de coins na afloop
Het tijdschema is als volgt:
> 8.30 uur start op Deltion
> 9.00 uur onderwijsleergesprek met als het kan 6 veteranen (om over de
groepen te verdelen)
> 10.00 uur start mars (kunnen veteranen meelopen)
> 10.30 en 11.15 uur (schatting) veteranen bij de monumenten, dat kunnen
de 6 veteranen van de onderwijsleergesprekken zijn
> 13.30 uur: uitreiken coins mede door (indien mogelijk) veteranen die
die dag betrokken waren.
Bas is er zelf dit jaar weer de hele dag bij, wie wilt nog meer delen
van of het hele programma deelnemen? Graag reactie naar Bas.